Fabryczne urządzenia diagnostyczne

diagnosta

Tak – można. Są firmy, które podejmują się naprawy większości fabrycznych urządzeń stosowanych w diagnostyce elektroniki samochodowej. Dysponują sprzętem, dokumentacjami oraz doświadczeniem pozwalającym na szybką lokalizację usterki.

Osprzęt i akcesoria

Posiadają w ofercie przewody pomiarowe, przewody komunikacyjne, akcesoria eksploatacyjne i wiele innych. Większość podzespołów ze względu na specyfikę sprowadzana jest na zamówienie ( czas oczekiwania około 14 dni ). Część okablowania robimy we własnym zakresie i są one pełnymi zamiennikami oryginalnych przewodów.

Instalacja i aktualizacja oprogramowania

Praktycznie wszystkie urządzenia diagnostyczne wymagają stałej aktualizacji oprogramowania. Aktualizacje zawierają w większości uaktualnienia protokołów komunikacyjnych umożliwiających obsługę nowych sterowników. Zawarte są w nich również poprawki wcześniejszych błędów, aktualizacje systemowe, sprzętowe i wiele innych. W niektórych przyrządach upgrade oprogramowania jest niezbędny ze względu na blokadę po określonym czasie. Instalujemy najnowsze dostępne oprogramowanie w urządzeniach diagnostycznych w dowolnych wersjach językowych.

Konserwacja

Fabryczne przyrządy diagnostyczne przystosowane są do pracy w warunkach warsztatowych, wymagają jednak okresowych przeglądów, konserwacji oraz wymiany niektórych akcesoriów. Przykładowo VAS 5051 po dwóch latach użytkowania, pomimo filtrów ma w sobie więcej tłustego kurzu niż dobry odkurzacz… Zanieczyszczenia odkładają się z reguły na układach chłodzenia których uszkodzenie grozi awarią modułów systemowych. Oferujemy kompleksową konserwację urządzeń diagnostycznych oraz wymianę materiałów okresowych :filtrów, wentylatorów itp.

Modyfikacje

Upgrade sprzętowy ma na celu przyspieszenie i zwiększenie komfortu pracy. W większości wypadków polega na wymianie modułów systemowych, kontrolerów, procesora itp. Wszystko zależy oczywiście od modelu urządzenia i producenta. WDS po tego typu modyfikacjach uruchamia się dwa razy szybciej, podobnie zwiększa się prędkość wykonywanych operacji. Podobne efekty osiągamy w innych przyrządach : VAS, Clip, Fiat Examiner II, StarDiagnosis, Modic, Diag2000.
Upgrade programowy polega na rozszerzeniu możliwości urządzenia o obsługę kilku marek jednocześnie. Jest to możliwe w przypadku urządzeń o podobnej budowie modułów komunikacyjnych i systemowych np. Citroen-Peugeot. Przy jednoczesnej modyfikacji sprzętowej wachlarz możliwości jest o wiele większy : VAS 5052 z powodzeniem może pracować jak MODIC BMW, FORD WDS bez problemu zdiagnozuje grupę VAG, CLIP Renault obsłuży grupę PSA.

Tu kupisz części do Twojego BMW: turbolader BMW.

Comments are closed.